ارمیاارمیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ermia

تولدت مبارک!

1393/12/11 19:18
نویسنده : raha
191 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیزم

 

 

سلام عزیز دلم

تولد یک سالگیت مبارک

من و تو و بابایی باهم یه جشن کوچیک گرفتیم...

 

 

                      صدای یک پرواز

                          فرود یک فرشته

                              آغاز یک معراج

                                   وشروع یک زندگی

                 « تولدت مبارک »

 

شنبه عصر با کیک تارت تماس گرفتم ویه کیک سفارش دادم.

شب یکشنبه وقتـی از محـل کارم اومـدم بیرون با شمـا وبابایـی

رفتیم اول کیک رو گرفتیم وبعدشم بادکنک وشمع و کلاه و...

بعدش رفتیم خونه.توخونه فشفشه هم داشتیم. وقتـی رسیدیـم

خونه اول وسایل جشن کوچیکمون رو آماده کردم.بادکنک هارو

بابایی بادشون کرد.بعدش لباس شماروعوض کردم.خیلی ذوق کرده

بودی.بابایی برات فشفشه روشن کرد.کلی بهمون خوش گذشت.

 

 

یه اتفاق بد افتاد خیلی ناراحت شدم.

کلی ازت عکس گرفتم اما وقتی مراسممون تموم شد

برگشتم دیدم گوشیم هیچ عکسی رو ذخیره نکرده.

اما خوشبختانه بازم تونستم سه تا عکس ازگوشی

مصطفی خاله بردارم گرچه خیلی کیفیت نداره ولی

بهرحال یه یادگاریه از اولین جشن تولد پسر گلم.

مامانوببخش عزیزم،دوست داشتم بهترین عکسارو برات بذارم.

 

 

آخر شب کلی با بادکنکا بازی کردیم


تولدت مبارک عزیزم امیدوارم خداوند بهت عمر با عزت بده

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ermia می باشد