ارمیاارمیا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ermia

ده ماهگی

1393/12/5 10:24
نویسنده : raha
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

پسر کوچولوی من دیگه شیشه شیرشو خودش میگیره

الان دومین ماهیه که میبرمت مهد مارال

اونجا رو خیلی دوست داری

...

مهد مارال دوشیفته و من بخاطر کارم باید بذارمت مهد دو شیفت

پرستار شیفت صبح زهره جون و پرستار عصرت اعظم جونه

تازه اول دی جشن یلدا هم دارین

دقیقا از پونزدهم آذر ماه گذاشتمت مهد مارال

مهدت از محل کارم خیلی دوره

یادمه روز اول وقتی اومدم سرکار کلی گریه کردم

خیلی دلم برات تنگ شده بود و خیلی هم نگران بودم

مامان خیلی دوست داره عزیزم

1393/09/17

1393/10/08

تو مهد یاد گرفتی شیشه تو خودت می گیری و شیرتو می خوری

تازه وقتی دیگه نمی خوای میندازیش

قربونت بشه مامانیییییییییییییییییییییییییییییی

فرشته کوچولوی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ermia می باشد